Извадете кръглия диск и подканете детето да познае кои части на деня са илюстрирани. Ако детето се изразява добре, насърчете го да обясни по какви белези е различило частите на деня.
Пог оворете си свободно какви дейности извършва детето сутрин (пр. събужда се, измива си зъбите, закусва, облича се за детска градина и т. н.). След това разгледайте снимките и го подканете да постави сутрешните действия до съответната част на деня.
Повторете същото упражнение и с обедните, следобедните и вечерните занимания, като наблягате на концепцията за време и ключовите думи (сутрин, обед, следобед, вечер/нощ).
Насърчавайте детето да разказва, като му задавате въпроси: “Какво най-много обичаш да правиш сутрин? Коя ти е любимата част на деня? Защо?” и т. н.