Заедно с детето оставете таблата с обемните тела и техните основи на килима. Извадете само тези, които имат основи, а търкалящите се ги отделете настрани, за да не ви разсейват.
Кажете на мъника, че ще опитате да намерите очертанията (основите) на всяка фигура.
Покажете на детето с 1-2 обемни тела как да открие правилните основи. “Изпробвайте” няколко, докато намерите такава, която пасва.
Възможно е някои от фигурите да имат по 2 основи. Изговорете с детето защо е така.
Дали детето ще познае някои от тях (триъгълник, кръг, квадрат, правоъгълник)?
Може да опитате да научите имената на обемните тела – куб, овоид, конус, призма, триъгълна пирамида, чети риъгълна пирамида и т. н. Съветваме да учите не повече от 3 наведнъж, използвайки т. нар. триетапен урок.